لذت دانلود آهنگ و تماشای فیلم و کارتون همزمان

در سایت اشتراک ویدئویی ویدائو  می­توانید علاوه بر تماشای فیلم های ایرانی و خارجی و دانلود فیلم ، دانلود کارتون، دانلود کلیپ آشپزی، دانلود کلیپ آرایشی، دانلود آهنگ را نیز به صورت همزمان انجام دهید.

سایت اشتراک ویدئویی ویدائو که از لحاظ ظاهری شبیه سایت آپارات و یوتیوب است، قابلیت بسیار کاربردی دانلود آهنگ و اشتراک گذاری آهنگ را نیز به سایت خود اضافه کرده است و می توانید بسیار راحت با لینک دانلود آهنگ، آهنگ دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

سایت اشتراک ویدئویی ویدائو دارای انواع فیلم های ایرانی و خارجی است که علاوه بر تماشای آنلاین می توانید این فیلم ها را دانلود کنید.

با قاطعیت می توانیم بگوییم که دردنیای امروزی از جذاب ترین فرمت های انتشار مطالب ویدئوها و کلیپ ها هستند. زیرا این فرمت در بین خیلی از حوزه ها کاربردهای زیادی دارند. مثلا خیلی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای شناساندن محصول یا خدمات خود تبلیغات وسیعی انجام می دهند و سعی دارند کسب و کار خود را با بهترین و جذاب ترین روش به کابران و مشتری های خود نشان دهند.

یکی از برترین کاربردهای سایت های اشتراک ویدئو مانند ویدائو این است که هر کاربر و هر صاحب کسب و کار می تواند برای تبلیغ کسب و کار خود، ویدئوهای مرتبط با کسب و کار خود را به شکل رایگان در این سایت آپلود نماید. از سوی دیگر بیشتر سایت های اشتراک ویدئو از این روش اعتماد و اعتبار زیادی بدست آورده اند.

با اشتراک ویدئو نه تنها می توانید کاربران زیادی را جذب نمایید بلکه می توانید به شکل رایگان برای کسب و کارتان برند سازی کنید. البته محتوای اشتراک گذاری شده باید متناسب با کسب و کارتان باشد و همچنین کیفیت قابل قبولی داشته باشد تا بازخورد خوبی در بین کاربران و مشتریان شما به وجود آورد.

کاربران سایت ویدائو می توانند با هر حجمی فایل های خود در این سایت با دیگران به اشتراک بگذارند. سایر کابران نیز می توانند در این سایت فیلم­ها، کارتون­ها، کلیپ های آموزشی و … را به صورت رایگان تماشا یا دانلود کنند. به طور کلی می توان گفت ویدئو مارکتینگ باعث ایجاد اعتماد بیشتر و ساخت مشتری از بازدیدکنندگان خواهد شد.

در بیشتر مواقع جستجوی شما در گوگل در مورد بسیاری از مسائل به سایت های اشتراک گذاری ویدئو ختم می شود و با وجود ویژگی جذاب و جدید سایت ویدائو برای دانلود آهنگ از این پس با سرچ آهنگ نیز سایت ویدائو را در نتایج مشاهده خواهید کرد.

بنابراین یکی از اصلی ترین تأثیرها را روی کاربران و بازدیدکنندگان، ویدئو ها دارند. در حقیقت می توان گفت به دلیل ماهیت اینترنت و کاربرد آن و همچنین وجود گوشی های هوشمند، دیدن ویدئو تأثیر زیادی روی کاربران دارد و برند تجاری شما بیشتر از قبل درمعرض دید مخاطبین قرار خواهد گرفت.

یکی از مهم ترین مزایایی که از سایت های اشتراک ویدئو می توانید دریافت کنید این است که علاوه بر آپلود کلیپ دلخواه خود و تماشای فیلم به صورت آنلاین می توانید لینک وب سایت خود را نیز در این سایت اپلود کرده و بک لینک معتبر به صورت رایگان دریافت کنید.

چرا استفاده از سایت های اشتراک ویدئویی مانند ویدائو ضروری است؟

  • متناسب با گوشی های هوشمند و فور جی و گسترش تکنولوژی تماشای فیلم در گوشی های هوشمند
  • ماهیت اینترنت و امکان تماشای فیلم ها به صورت آنلاین و امکان دسترسی آسان
  • دسترسی به اینترنت در هر نقطه از کشور
  • امکان تماشای فیلم ها در لپ تاپ، تبلت و یا گوشی های هوشمند
  • لذت تماشای فیلم و دانلود آهنگ همزمان

معرفی بهترین سایت اشتراک گذاری ویدئو ایرانی

معمولا تا صحبت از سایت های اشتراک گذاری ویدئو می‌شود، اکثر کاربران تصور می‌کنند، آپارات و یوتیوب تنها و بهترین سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو رایگانی هستند، که می‌توانند، در جهت اشتراک گذاری ویدئوهای خود و انجام بازاریابی ویدئویی  از آن‌ها استفاده کنند، در واقع این دو سایت جزء برترین سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو در ایران هستند، اما تنهاترین این سایت‌ها نیستند، چرا که ما در ایران تعداد زیادی از بهترین و با کیفیت‌ترین این سایت‌ها را داریم، که علاوه بر رایگان بودن‌شان، دارای رتبه‌های بسیار بالا در الکسا و همینطور ترافیک بالا هستند، که این دو مزیت، مزیت‌های بسیار خوبی هستند، تا یک سایت اشتراک گذاری ویدئو بتواند، در جهت تبلیغ کسب و کار شما موفق ظاهر شود.

اما متاسفانه همانطور که گفتیم، بسیاری از کاربران از وجود چنین سایت‌هایی در ایران بی اطلاع هستند و معمولا اولین گزینه‌های انتخابی آن‌ها در انتخاب بهترین سایت‌ها برای بازاریابی ویدئو، آپارت ویوتیوب است، که در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر تحلیل چندین سایت اشتراک گذاری ویدئو، که در ایران جزء پرطرفدارترین‌ها هستند، به طور اختصاصی محبوب‌ترین این سایت‌ها را که سایت ویدائو می‌باشد که هم امکان تماشای فیلم را دارد هم دانلود آهنگ و هم آپلود ویدئو توسط کاربران، به شما معرفی کنیم.

سایت ویدائو یک سایت اشتراک گذاری ویدئو است، که امکان اشتراک‌گذاری ویدئو را در هر کیفیت و هر حجمی فراهم آورده است، تا صاحبان کسب و کارها ناچار به پرداخت هزینه‌های سنگین در جهت خرید هاستینگ نباشند،  این سایت به دلیل داشتن ویژگی‌هایی منحصر به  فرد در خصوص بازاریابی ویدئویی، در لیست محبوب‌ترین وب سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو قرار گرفته است، که در ادامه این مطلب بیشتر از موفقیت‌های آن صحبت خواهیم کرد.

آپارات

آپارات از سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو است که در رتبه دوم الکسا در ایران بعد از گوگل قرار دارد. آپارات توسط شرکت ایده پرداز صبا راه اندازی شده است و مدیریت آن برعهده محمد جواد شکوری است. آپارات از سال 1390 شروع به فعالیت کرد، که با حدود 30 میلیون کاربر یکی از سایت‌های موفق در زمینه اشتراک گذاری ویدئو در کشور می‌باشد.

تماشا

تماشا یکی از سایت های اشتراک گذاری ویدئو است، که هدف آن ایجاد محیطی سالم برای اشتراک و مشاهده ویدئو است. این سایت رتبه 50 الکسا را در ایران دارد.

ویدائو

ویدائو یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو است، که در سال 98 توانست عنوان محبوب ترین سایت اشتراک گذاری ویدئو را به خود اختصاص دهد. ویدائو توانست در سال 98  در جشنواره وب و موبایل عنوان بهترین سایت اشتراک گذاری هم از دیدگاه کاربران و هم از دیدگاه کارشناسان را به خود اختصاص دهد. مشخصه ای که توانسته این سایت را از سایر متمایز کند داشتن امکان دانلود آهنگ و بخش اختصاصی برای تماشای فیلم می باشد. ویدائو دارای میزبانی قوی با شبکه‌های قدرتمند برای ارائه سرویس می‌باشد. یکی از ویژگی‌های ویدائو، آپلود فایل از آدرس بدون کاهش حجم اینترنت است.

۱۷ دی ۱۳۹۹ اشتراک گذاری:

نظری ارسال کنید...

کامنتی یافت نشد! اولین کامنت رو ارسال کن.